Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Aromamarketing | Urządzenia do marketingu zapachowego | Profesjonalne perfumy do hoteli |
CZYM JEST AROMAMARKETING?
Zapach jest nieodłącznym elementem życia codziennego. Nie od dziś wiadomo, że dzięki konkretnym nutom zapachowym można wywrzeć pozytywne opinie na temat produktu czy też usługi, a co za tym także zachęcić do podjęcia konkretnej decyzji. Aromaty oddziaływają na nasz nos w większym stopniu, niż to sobie uświadamiamy. Niestety mamy tendencję do marginalizowania znaczenia, jakie zapach ma dla naszego samopoczucia. Badania dowodzą, że przyjemny zapach poprawia nam nastrój nawet o 40%, szczególnie gdy kojarzymy go z jakimś radosnym wspomnieniem np. z czasów dzieciństwa.
Badania nad marketingiem zapachowym dowodzą, że aż 40% ankietowanych ma lepsze doświadczenia ze sklepu, w którym występuje aromatyzacja pomieszczeń, a pracownicy są postrzegani jako bardziej pracowici i kompetentni.
Firma Olfactory Consulting oferuje nowe trendy 2022 w marketingu zapachowym.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.