

Definicja aromamarketingu brzmi dość zawile: jest to bowiem proces polegający na identyfikowaniu pozytywnych zapachów/perfum związanych z daną firmą i włączeniu ich do procesu marketingowego w miejscu sprzedaży w celu wpłynięcia na zachowanie klientów. Inaczej mówiąc, marketing zapachowy polega na skojarzeniu przez klienta pewnego zapachu z firmą, aby zachęcić go do zakupów. Zasada działania jest więc podobna do znanych logotypów. W końcu zapach, tak samo jak wzrok, jest nieodłącznym elementem życia codziennego.



Wysoka jakość zapachów samochodowych IMAO jest w głównej mierze oparta na doświadczeniu firmy iDSCENT, której główną aktywnością jest pomoc firmom z sektora kosmetycznego w tworzeniu niesamowitych doświadczeń za pomocą zmysłu węchu.
Firma iDscent jest członkiem Cosmetic Valley jak również The Fragance Foundation France, która ceni kreatywność i talenty w sektorze branży perfumeryjnej.

W czasach, kiedy wielkie okręty ujarzmiały morskie fale, a wiatr z rozmachem targał pirackimi banderami, mówiono tylko o jednym – o skarbach. Każdy o nich marzył, każdy chciał je odkrywać… Ale tylko morscy śmiałkowie mieli odwagę sięgać po te najcenniejsze – po te, które dawały zmysłowe i niemal pozazmysłowe doznania, nie do ujarzmienia, nie do zamknięcia. A jednak. To właśnie z tych wyjątkowych doznań i doświadczeń, z podmuchów wiatrów ze wszystkich stron świata, z niezwykłych historii i setek kilometrów wojaży udało się stworzyć markę Treasure Island – świece zapachowe, inspirowane pełnym przygód i pasji pirackim życiem.