Aromamarketing | Marketing zapachowy do pomieszczeń | Profesjonalne perfumy do hoteli 

Dzięki aromamarketingowi możliwe jest wpływanie na emocje klienta. Ludzie są z natury emocjonalni, więc w czasie zakupu kierują nimi pozytywne oraz negatywne doświadczenia związane z daną marką. Nadmiar bodźców wizualnych oraz dźwiękowych powoduje spadek oddziaływania tymi kanałami na nastrój klienta. Jest on coraz bardziej obojętny na strategie marketingowe związane z tymi kanałami. Inaczej jest ze zmysłem węchu, który był do tej pory rzadko używany podczas sprzedaży. Dlatego też stosowanie marketingu zapachowego daje tak duże efekty.

 
 

Aromamarketing

Czym jest marketing zapachowy?

Definicja określa ten proces jako identyfikację pozytywnych zapachów, w tym perfum, związanych z konkretną marką i wykorzystanie tego w strategii marketingowej w celu wpłynięcia na zachowanie klientów. O skuteczności tej metody mówią badania nad aromamarketingiem, z których wynika, że stosowanie przyjemnego zapachu poprawia nastrój nawet o 40%, gdy budzi pozytywne skojarzenia, na przykład z czasami dzieciństwa. Przekłada się to bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży.

Korzystając z naszej oferty marketingu sensorycznego, zyskujesz:

- wysokiej jakości dyfuzory zapachowe, które możesz sam napełniać odpowiednimi kompozycjami zapachowymi

- nie wiążą Cię długoterminowe umowy o świadczenie usług aromamarketingu

- obniżysz koszty stosowania zapachów w swojej strategii marketingowej nawet o 70%

- zapewnimy Ci pełne wsparcie posprzedażowe, serwisowanie urządzeń oraz dostawy wybranych zapachów bez konieczności podpisywania wiążących umów

Więcej informacji uzyskasz na naszej stronie: www.olfactive.pl 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl